Oj oj oj !

Herregud va länge sen jag skrev här inne. Över en vecka sen. Det ska vi ändra på nu.
Ja vad har hänt den veckan då ?
Förra veckan hände det väl inge speciellt.
I fredags var det helt lugnt,var hemma och kollade på idol m.m. för jag hade sån jävla mensvärk.
Sen i lördags så hämtade vi Elin o Robin vid 17,30 tiden så åkte vi och köpte grekiska och hem hit och åt. Satt och pratade och tog någon cider m.m.
Sen kl 19 så gick vi ner för att basta och bubbla. Det var skönt. Den gick vi upp igen och fortsatta här hemma =)
Men vid 01 tiden så tog huvudvärken över mitt och elins huvud. Så då åkte dom hem med taxi.

idag så var jag med Mamma till hennes läkare och sen åkte vi och hälsa på mormor o morfar en snabbis,vi lämnade lite matvaror mamma hade handlat till henne.
Sen åkte vi och köpte mat o hem till mamma.
har nyss städat,tvättat o kollat på glamour.
Ska snart kolla på andra avenyn på  svt player. Och den ikväll är det även DHW.

Nej har inge mer att skriva nu Kommer uppdatera mer denna vecka. Jag lovar.
Puss o Kram





Kommentarer
Postat av: Elin

Fin du är min vän :D

2009-10-20 @ 19:19:44
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback