Måndag.

Idag så kom äntligen målarna hit =)
Så nu börjar det hända grejer. Det var 2 unga killar som kom idag dom började spakla och sånt. Men det ser inte ut som nå proffjobb precis så jag hoppas det kommer bli bra när det är klart.
Skulle pappa komma hit och se hur dom har gjort skulle han säkert bara skratta eftersom jag tycker tillomed att jag spaklar bättre. Men men bara det blir gjort och att det blir snyggt när det är klart.
Så i morgon kommer dom igen så då blir det att gå upp sex på morgon för att vara klar när dom kommer så jag inte går här som en lodis haha..

Idag så har varit med mamma ut till björnön,hon plockade lite saker i husvagnen sen åkte vi hem till henne.
Matte kom och hämtade mig när han slutade jobbet. Så åkte vi till öb och handlade champo och massa sånt.

Igår var vi hem till anna för att fira Lena. Hon hade sitt kalas där för att matte och annas moster med familj hade inte varit hos anna nått i deras nya hus. Så vi fikade och lekte med oliwer och sånt =)

Har nyss hängt tvätten,ska nu ta och dammsuga för det lär jag inte göra denna vecka då som är här varje dag.

Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att målarna har kommit! Ska bli kul att se hur de blir sen när allt är klart :D

2009-10-13 @ 16:34:09
URL: http://ellliiinnn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback