Lördag kväll och är ensam!

Sitter här själv :( Har tråkigt men försöker göra det roligare.
Pratar med roliga folk på msn och lyssnar på massa bra musik :D
Alla är typ på krogen eller ska på krogen men jag har icke lust med det idag.
Och matte är på fest på rönnby så jag satt igång och stor städa här hemma idag,tog 3 timmar. Gjorde rent även under och i kylskåpet.
Passade även på att sätta upp en ljus sak på väggen som jag fick av mattes moster när jag fyllde år sist.Men matte tycker den är ful så jag satt upp den nu så får han säga vad han vill när han kommer hem men nu sitter den upp iaf :D Lägger in en bild på den..

Solade som sakt i torsdag och brände mig :( Men idag är det mycket mycket bättre,köpte kylbalsam och nån kortisonsalva igår på apoteket. Så nu har jag inte ont längre och det har börjat lagt sig rät mycket =)
Var även och klippte mig på frisör companiet igår,har aldrig varit hos frissan så länge som jag var igår. Hon klipptge mig i 1 timme. Mitt hår brukar ta 25 min annars och då har dom fixat det också.så jag avrt lite paff att hon aldrig vart klar typ.Men hon ville vara nogrran sa hon så det är väl bra.

Ska ta och spela lite nu.
Ha det bra alla och ha en trevlig kväll. Puss




Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att de hjälpte lite med kylbalsamet, man ska fan passa sig alltså, ibalnd kan man bränna sig riktigt ordentligt.



De blev skit snyggt med den där ljusgrejen ju :D Jätte bra!!



Pussokram pårej

2009-10-24 @ 23:36:53
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback