ingen målare i sikt..

Känns lite värdelöst,har gått upp 06,30 hela veckan ifall målaren ska komma så jag inte ligger och sover.
Och han skulle komma den här veckan. Men inte har han dykt upp :( Han har inte kommit än idag iaf. Och i morgon är det fredag då lär han ju inte komma eftersom han hinner ju inte bli klar i morgon.
Trött jag blir på sånt här..
Men det har ändå varit skönt att gå upp så där tidigt,man har fått gjort så mycket.
Se klockan är bara nio och jag har redan hunnit och pluggat klart.
Ska ta och käka frulle snart och sen ta en dusch.
SKulle behöva åka ner på stan med mattes klocka och kolla om nån kan byta batteri på den.
Han vill ha den på kryssningen m.m. få se om mamma vill följa med mig hehe :)

i morgon åker matte till tallin,han kommer hem på söndag. JAG VILL INTE !!
Hatar att vara utan han så länge. Och så drömde jag en hemsk dröm också om han.
jag drömde att han lämna mig för en annan tjej,och jag var helt förstörd och arg så jag gjorde massa för att försöka döda henne men hon överlevde allt jag gjorde,men så tror jaga tt jag lyckades till slut att döda henne. HAHA.
När jag vaknade rann det masssor med tårar på mig.
Hahaha då vet ni vad som händer tjejer om nån av er tar matte i från mig ;)
Men hoppas helgen går fort som fan iaf så min älskling kommer hem fort.

Nu ska jag äta frukost och kolla om man kan kolla på repris på dagens man.

Puss puss alla



Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha klämde han dig på tuttarna? :P Han kände nog om dina lymfköttlar var svälda eller inflmerade. DE kan ju bli de om´man man blir sjuk. De sitter ju ovanför brösten. Jaha Görna? Måste vara någon ny.Vad skönt att han var bra!



Jag mår mycket bättre idag, hur är det själv då? Är du frisk?



Pusskram <3

2009-10-01 @ 17:49:22
URL: http://ellliiinnn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback