Hosta + Själv

Gud min hosta vill inte släppa sig,hostmedicinen vill inte hjälpa längre.
Hoppas det går över snart.
Idag åkte matte på kryssning till tallin och jag vart uttråkad redan efter en timme han hade åkt.
Så jag cykla till mamma,vi åt tacos och kollade på tv. Gick ut en sväng med hundarna också.
Sen cykla jag hem och tog hostmedicin och la mig och kolla på idol.
Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.. Pratar med mina underbara vänner på msn och försöker fördriva tiden.

Måste skriva om inlåst som gick på tv igår. Fy fan vilket bra och intressant program.
Tycker det är jätte bra att dom kom på det här att ta in några ungdomar som är kriminella så dom får känna hur det är att sitta i fängelse. Och man såg ju igår att det var ju en kille som inte ens klara mer än ett dygn. Och tänk om han var över 18 år och hade kanske fått fängelse på riktigt och kanske fått 3-4 år minst. Han skulle ju aldrig klara det. Så jag hoppas att dom här ungdomarna verkligen kommer att sköta sig när dom kommer ut där i från.
och det är ju även värre i riktiga fängelse då dom sätter folk på plats m.m.
Fortsätta med denna serie ! SKit bra.


Nu ska jag ta och prata vidare på msn och längta efter min älskling <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback