Host host host blää

Gud vad jag hostar,ringde till sjukvårdsupplysningen idag, och hon sa att jag hade nog influensan men vadå jag har ju endast hosta och har min influensan har man hög feber,ont i kroppen m.m. men det har ju inte jag.
Men jag tror att jag har luftrörskatarr eller lunginflammation på gång men fick ändå inte besöka en läkare.
Jävla sjukvård.

Pratat med matte idag och han var jätte bakis idag så han orkade inte ens gå av båten i tallin,hehe.
Så hade det också hänt massa skit,med tullen kom och sånt.
Men orkar inte skriva det här. Ni som man träffar får veta sen, inge allvarligt precis..
Idag blir det lugnt också.Sov typ bara 3 timmar i natt så jag är ganska trött idag.
Så det blir film för min del ikväll.
Ska nog cykla till affären sen och köpa nått gott till mig ikväll.

Nu ska jag käka mat.

Vi hörs sen.. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback