Bjurhovda

Kom hem för en stund sen.
Cyklade hem till mamma,då var även Tess o Jennifer där.
Satt och fikade och gjorde hänga gubbe med Jennifer. Sen åkte vi alla ut till hälla och handlade och sen hem och lämna dom,så gick jag och mamma hem till mamma och sen tog vi en promenad med max =)
Gick även förbi Micke för att gratta han till körkortet han klarade idag =) Grattis micke.

Snart ska jag cykla till affären och köpa mat sen träffa dom bästa ikväll =)
måste även göra klart lite uppgifter till skolan.
Men det går nog fort får vi hoppas.

Funderar även på att beställa nya gardiner till sovrummet idag också. Få se om jag hinner det.
Och om jag hittar nått så klart.

Nu måste jag cykla iväg.

Ha en trevlig helg. Puss o Kram B




Kommentarer
Postat av: Elin

Garttis till Micke :D

Ska bli så kul att ses ikväll! Du är så gullig gumman! Ses snart puss <3

2009-10-09 @ 17:51:09
URL: http://ellliiinnn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback