AIK ligger på topp igen !

Så jävla underbart, Matchen mellan bajen-AIK slutade 1-2 =) AIK tog 3 poäng.
Helt jävla underbart. Jag är överlycklig och det luktar guld och alla gnagare har guld feber just nu.
Om 1 vecka är det sista matchen och då avgör det. OCh jag känner p mig att guldet är AIK´s nu.
Jag är helt lycklig..Sjunger drömmar av guld..
Sex derbyn – sex segrar.

Just nu är det segt här hemma. Eller jag är på topp men alla andra sover (Matte,och katterna)

Så går det matte när man dricker så mycket. I morgon ska jag ner på stan och leta efter en vinterjacka.

Hoppas jag hittar nån. Annars får jag panik hehe ;)

Har nyss kollat på en skit dålig film och käkat mat,tack mamma för du köpte mat åt oss då inte matte kunde köra <3

Ska ta och göra i ordning mig nu och gå till kiosken. Sen kolla på en till film eller om jag ska försöka övertala matte att vi ska gå på bio ikväll som han lovade i torsdags. Önska mig lycka till.

 

Puss och Kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback