Vaccin !

Idag åkte jag och mamma ner och vaccinera oss mot nya influensan(svin)
Herregud säger jag bara,folk var helt galna,dom tog 10 st i taget och alla var helt galna om vem som skulle in först.
Dom skrek och trängdes haha..
Mamma och jag stog där och kolla på varandra haha.
Har fått lite ont i armen nu bara men hoppas jag inte får feber eller nått som man kan få.

Annars har jag bara pluggat idag. Ska skriva rent allt på datan nu och skicka in.
Skönt. Så är det bara prov nästa vecka så är den här kursen klar.

Känner mig städ sugen lite så jag tror jag ska diska och plocka lite här hemma och sen tända massa ljus för det är kallt nu.
Sen blir det bonde söker fru och oskyldigt dömd !

Ha en trevlig kväll alla.
Massa kärlek /Bella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback