Söndag !

Har verkligen inte orkat bloggat.Sorry..
Sa i förra inlägget att jag skulle skiva om helgen som varit men nu har denna helg också gått och jag minns fan inte vad jag gjorde förra helgen. Eller jo,på fredagen åkte jag,matte,anna och mange ju till stockholm för att kolla på Rumble of the kings och det var roligt att se på riktigt och inte bara på tv.
Det var jätte mycket folk och en bra stämning.Så det avr roligt :)

På lördagen kom Elin och Robin hit :)
Vi softa mest.Kollade på robinson och myste massa i soffan med myskläder :D
Hehe..
Och denna vecka har inte hänt så mycket.Har mest pluggat och sånt. Börjat köpt massa julklappar. Har beställt många så det är knappt nån kvar att köpa vilket är hur skönt som helst.
Idag kommer pappa hit,sitter och väntar på han nu,han ska sätta fast alla våra lister :) Skönt så dom sliper välta varje gång när man dammsuger..
Och detta är perfekt tajmning.
Våran granne har stört oss hela jävla tiden,och innan 07 i morse så börja han banka och ha sig.
ch jag tror han ahr kalas nu för det kom hem massa folk till han så det är perfekt tajmning att pappa kommer med slagborren HAHA :P Är en häxa idag tror jag,vill ge igen massor :P

Och ett stort grattis till min älskade mamma som fyller år idag <3



Bästa låten !




Kommentarer
Postat av: mamma

Tack gumman älskar dig

2009-11-29 @ 18:22:19
Postat av: Elin

Åå vad skönt att beställa en massa julklappar.. Ska vi ta en runda på stan någon dag? Puss

2009-11-30 @ 15:11:19
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback