SM-GULD SM-GULD !!!!!

SÅ JÄVLA UNDERBART!! AIK HAR TAGIT SM-GULD !
Allt känner helt underbart och inga ord räcker till.
jag är helt överlycklig och igår var det den bästa dagen ever..
Man blir inte ens mätt med alla klipp från igår. Och vilken fest det var i stockholm igår.ni har säkert sätt på nyheterna m.m.
Matte gick till jobbet idag med matchtröjan på sig jag sov med min AIK tröja inatt.haha
Drömmarna av guld har blivit sanna =)

Elin och Robin kom hit igår och kollade på guld matchen med oss =) Och Elin sa det att hon hejar också nu på AIK så jag ska fan släpa med henne på AIK premiären som säkert är i april. =) Haha..

Har nyss städat lite och lyssnar på AIK trubaduren =)
Ta mig med,till NORRA STÅ,där vill jag dö för AIK !

Nu ska jag ta och duscha och plugga lite. Puss på er alla

SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback