New Moon!

kom hem för en timme sen ungefär,jag,matte,elin och robin gick på New Moon
Åhh jag bara älskar twilight filmerna. Jag älskar Edward och Bella <3
Bästa filmerna ! Längtar nu till nästa film som kommer ut :)
Var även roligt att träffa elin och robin idag. Vi brukar annars bara träffas på helgen.
hinner inte skriva så mycket nu så jag skriver om helgen i morgon..

Och ett jätte stort grattis till min vän Jenny som fyller 20 år idag <3
Grattis ! och tråkigt att jag inte kan komma till dig i helgen :( Men jag önskar dig en jätte bra dag och att du får det jätte roligt på lördag <3
Saknar dig sötis!

Nu ska jag ta och lägga mig och spela lite..
Puss och god natt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback