hittat det jag har letat efter...

Nu har jag hittat johan som jag har letat efter =)
Sist då jag och elin letade efter ha på facebook hittade vi inte han men han måste ha skaffat fejjsan nu för jag har hittat honom.
Så nu sipper jag tänka på det nå mer.

I morgon blir det stan =) Shoppa kläder,Wiiiiiiiii jag ÄLSKAR DET!
handla för presentkorten och det =)

Kollade ni på Ullared i måndags ?
Nu har bögen som var med i serien gjort en musikvideo.
Dom säger att detta kommer nog bli nästa års plåga. Vad tror ni  ?

Här är hans video




Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅ vad roligt att du hittat han på facebook :) Bra jobbat! Haha har också lagt upp musikvideon nu :P

2009-11-09 @ 11:42:29
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Filmen var ganska seg, och jag trodde nog att den skulle vara lite läskigare. Men jag tror ju på allt som är övernaturligt så , visst fan var man lite skraj allt mot slutet.. Visst var de Paranormal Activity du menade som ni skulle se? Hoppas du hittar något på stan idag gumman! Pusskram

2009-11-09 @ 11:54:57
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback