Hej alla underbara !

Sitter här och är proppmätt och har nyss kollat på andra avenyn.
Idag har jag varit på skultuna massage och spa. Jag älskar de stället. Direkt när man kommer in där så känner man sig rejält avslappnad,när man kommer in är det en lugn miljö,lågt ljud med lugn musik och så lukar det så gott där.
Man blir verkligen helt lugn. Idag tog jag 40 min halvkropps massage och jag berättar även att jag har så ont i nacken och axlar så då mjukar dom upp mina dom muskler och jag pekar aldrig vart jag har ont men dom hittar det stället på en gång. Hon tycker jag ska komma flera gånger eftersom jag måste mjuka upp dom ännu mer så jag bokade en ny tid på en gång och ska vara där den 27:e igen.
En halvkropps massage i 40 min kostar 350 kr så det tycker jag är värt pengarna.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på dom 2 nya och sista johan falk filmerna =)

hoppas ni får en kanon dag. Puss på er <3


Detta är rummet jag fick massage i och så är det Åsa som jag fick massage av !



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja gumman det var riktigt härligt när vi var där kram

2009-11-04 @ 07:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback