Grattis till mig !

Idag är det min födelsedag,jag blir hela 21 år. Och det känns bra men hade faktis velat vara liten igen.
Matte och jag låg igår kväll och pratade om minnen när man var liten.
Allt var bra då,man behövde inte ränka på nått,mamma och pappa fixade mat och städade och köpte allt till än,man var bara ute och lekte och hade det bra hehe.
Men nu är det annat nu ett tag har jag sjlv fått tagit ansvar.
Men men sånt är ju livet..

idag har jag städat här hemma lite,har börjat röjat lite innan lördagen då släkten kommer :)
har fått många fina samtal sms och inlägg på facebook av vänner och familj som har grattat mig :)
Tack allla <3

Ikväll ska Matte bjuda mig på resturang och sen ska vi gå på bio och se bröllops fotografen.
Ska bli mysigt.

Nu ska jag fixa håret så jag är klar till matte kommer hem.

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis igen min älskade vän <3

2009-11-05 @ 20:11:45
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback