Fredag och Rumble of the Kings in Stockholm

Nu är det äntligen fredag.
Och idag så åker jag,Matte,Anna och Mange till hovet i stockholm för att kolla på Rumble of the Kings =)
Det kommer nog bli roligt att se sånt på riktigt. Och Paulo Roberto lovade ett blodbad haha.
Håller på och lagar potatisgratäng och fläskfilé så det är klart tills matte kommer hem.
Var ett bra tag sen vi åt det. Och nu är det jag som gör det så jag HOPPAS det kommer bli gott.
Vilken är min sämsta egenskap,jag misslyckas alltid med mat..
Så matlagning och jag går verkligen inte ihop.Därför är det bra att jag har en man som är expert på att laga mat.
Hade jag inte honom hade jag varit död i det här laget,antagligen av att jag har svält ihjäl eller dött av fetma(av skräpmat) HAHA..

Jag har inte så mycket mer att skriva faktis.
Jag hoppas ni andra också kommer få en underbar kväll..

Massa Kärlek /Bella





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback