Dåligt så jävla dåligt !

Känner just nu att jag inte vill kalla mig AIKare jag skämas att vara det just nu.
För jag åkte inte till göteborg och var på plats när dom tog guldet,såg endast det på tv och jag var inte på råsunda nu på kvällen för att fira med spelarna. Visst jag har inte kunnat varit där. Men va faaaaan,jag har velat det så otroligt mycket. Kommer ångra mig hela livet. Så AIK ni MÅSTE ta guld nästa år igen. Men jag känner på mig att det inte komma hända menas alla andra i min närvaro känner det..
Mår skit för jag inte har funnits där och firat SM-Guldet. MEN jag är grymt stolt över grabbarna och hur jävla bra ni har varit men jag tycker inte jag förtjänar det här..
FAAAAAAAAAAAAAAAN !!
Ville ju mest av allt.
Ska gå på varenda match nästa år bara för det..

Mitt hjärta slår för AIK och kommer ALLTID att göra det. Älskar er grabbar så otroligt högt !

Kärleken kommer och går men kärleken till AIK består!




Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅ vad roligt :) Är så glad för eran skull Grattis :D Vilket datum ska ni förlova er? Mysigt <3

Pusskram

2009-11-02 @ 23:05:58
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Åå vad roligt :) Du måste visa mig vilka ringar de är sen hihi :) Pussokram! Hoppas du hade skönt på massagen!

2009-11-03 @ 14:00:00
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej

Jag har blogg tävling på min blogg gärna in och anmäl dig. Annars gärna lämna ett spår när du besöker min blogg.

Ha en bra dag

2009-11-03 @ 14:15:32
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo de är de väl ;) Vi skulle ha gjort de i Thailand, va nästan helt bestämmt men då kom de upp prat om operation och om jag får göra den så kommer jag gå ner massa kg och då förminska kanske omkretsen på fingrarna och jag vill inte ha en ring som är förstor hehe :P.. Men vi velar lite mellan att vänta på Op eller göra de innan! Vi får se ;)

Kramkram!

2009-11-03 @ 16:13:26
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback