bubbel och bastu !

Har nyss käkat mat,stuvade makaroner och köttbullar fick det bli idag..
Ska snart ner och basta och bubbla lite. Sen tänkte vi nog åka till annas jobb och hälsa på lite hehe.
Känner som det är mycket denna vecka. Så mycket att täka på till helgen då jag ska ha kalas för jag fyller år på torsdag.
Matte ska ta mig mig på resturang på torsdag sen ska vi gå på bio =)
Får det och ringarna som födelsedags present :D
I morgon ska jag åka till skultuna till kl 11 då jag ska få massage på skultuna spa,guud så skönt det ska blir.
har så ont i nacken och ryggen nu,har ahft det i flera dagar.
Och jag mådde mycket bättre sist jag hade varit där.

nu ska jag packa lite saker med mig till bastun. Puss




Kommentarer
Postat av: Elin

Vadå för ringar?? ;) Låter som ni kommer att ha en super mysig vecka! Pussokram

2009-11-02 @ 21:13:46
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback