Tränat

Jag tog en promenad till konsum och köpte Burn sen gick jag hem till mamma min och umgicks med henne.
Kors i taket så var det hon som var rastlös och tjatade att vi skulle göra nått,brukar vara tvärtom haha.
Men vi tog en promenad med disse och sen fick han springa av sig.
Han höll på och gosa mot gräset så han var helt skitig när vi kom in så då fick han bada.
Sen vid 15,10 kom matte och hämtade mig.Jag följde med han för han skulle klippa sig(Skönt att jag slapp klippa han)
Sen åkte vi hem och gjorde mat.Efter maten så tränade jag i en halv timme på tränings masiken vi har här hemma som vi har lånat av anna..Känns skönt i kroppen efter det.Men svettig vart jag så det var bara att hoppa in i duschen,gjorde ansiksmask, klippte och måla tånaglarna och plocka ögonbryna m.m.
Så nu känner jag mig riktigt fräcsh ;)
Har legat och kollat på tv efter det.
Ska kolla lite på efterlyst innan jag ska sova och hoppas jag får sova i natt.Känner mig inte så trött faktis =/ Men på förmiddan var jag rejält trött.Kände mig nästan drogad,var helt borta hehe..

Nej nu ska jag ta och lägga mig på soffan och försöka bli trött..

God natt..Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

De låter bra de :) Men vi kan ju höras mot helgen då :) Pusspådig - Vad duktig du är som tränar gumman!

2009-05-07 @ 14:31:58
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback