Giftig

Har inte orkat skrivit på nån dag nu.
Fast jag har inte gjort ett skit knappt,idag var vi ut rätt länge och har inte varit det sen i söndags.
Vi har inte mått så bra men nu mår vi mycket bättre och katterna går mycket bättre ihop så nu vågar man lämna dom själva hemma. Fast skorpan är så brutal när hon leker med kiwi så kiwi blir ju rädd i stället,men det håller på att gå över.det blir bättre och bättre.
Idag så åkte vi till sjukan och hälsade på mormor som ligger där,hennes blodsocker var så högt så hon fick läggas in,vi åt även där i resturangen,sen åkte vi till hälla och handlade lite.
Nu väntar jag på att lena som komma hit och hämta min klänning hon ska sy ihop ett hål som är på den.
För jag måste ha klänningen på lördag på mickes fest.

I morgon blir det hälla,ska köpa present till oliwer och micke. Och så vill jag skriva grattis i efterskott till Oliwer,Micke och Mange =)

Nu ska jag spela lite bingo på internet (Har blivit beroende av det) :P

Puss och kram

Min granne lyssnar på Giftig hela tiden skit högt så nu går jag och nynna på den hela tiden.Så jag lägger upp videon också fast den är gammal,men bra




Kommentarer
Postat av: Elin

Hej bruttan! vad skönt att de går bättre med katterna :D Ska vi träffas imorgon kväll? Skulle vara så roligt att träffa er för sen åker vi på söndag. Hoppas ni har tid :)

Pusskram<3

2009-05-21 @ 18:30:42
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

hej gumman! Ja gör en sån behandling den var så bra :) den kostar 599 kr. Så de var inte så farligt dyrt när de var så mycket som ingick. De erbjudandet håller på hela maj ut tror jag eller om de var juni också? Puss

2009-05-21 @ 18:33:45
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback