söndag - Morsdag

Vilken kanon helg det har varit =) Vädret har varit perfekt,skit varmt.
I fredags åkte jag,matte,anna,oliwer och mange ner till marknaden.
Oliwer fick åka lite karuseller och så handlade jag bara strumpor och remmar,samma för matte och så köpte vi en spiderman tröja till oliwer..
På kvällen var vi bara hemma och kollade på tv och film vi kollade på green street hooligans 2. Fast ettan var helt klart bäst.Nu är dom bara inne i en anstalt..

Igår så åkte matte till oden för att dricka och spela poker,jag hade tänkt åkt ut till skultuna för folk hörde av sig och ville att jag skulle komma till prästgärdet.Så jag satt här och tänkt och var på g flera gånger men sen kom jag och tänka på hur jag skulle ha kommit hem så det vart inge skultuna.Så jag var hemma sen gick jag ut och gick en stund på kvällen för jag tänkte möta matte så jag ringde han men då satt han i bilen på väg hem.Så det avr bara att gå hem och kolla på robinson finalen och ellenor vann ju..jag hade hoppas på att anna skulle at hem allt men hon fick inte ens en final plats =/ Men nära.

Nu ska vi åka och köpa nått till mamma sen hem till henne och fika för det är ju morsdag ida,GRATTIS MAMMA <3

Pusssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback