Panik !

Varför styr ekonomin ens liv ?
Jävla Csn är så jävla sega, ringde dit nyss och sa att jag måste ha mina pengar snart för jag måste ju betala mina räkningar m.m. och det enda svaret jag fick var : Ja men vi måste kolla igenom alla dina papper m.m. innan..
Men varför gör dom inte det på en gång. Men så är det alltid med såna där folk när dom ska ha pengar så ska det gå fort och när man själv ska ha pengar så tar det 1000 år..
Men men vi får se hur det här ska gå då. Man mår ju piss när man inte har nå pengar.

Ikväll är det iaf AIK-bajen och det ska jag kolla på.
Tyvärr så kunde vi inte åka dit för mamma vart sjuk..

Nej nu orkar jag inte skriva mer,är inte på nå bra humör idag.

Heipa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback