Onsdag!

Ja hur gick det igår då? Jo dom kom ju hit och kollade på vattnet som har kommit ner till oss. och idioten till granne hade dragit egna rör till sin diskmaskin och dom hade börjat läcka, SMART? NEJ..
Så matte gick upp till han och så han fick de vad som har hänt här nere och när han kommer ner säger han : Tur att det inte vart så stor skada!
Hur dum får man vara,våra tapter är förstörda och vi har fått tagit bort ett av det stora köksskåpen för att det inte ska komma fukt på det oxå.Och det har börjat spruckit på vissa ställen i köket..
Men idag ska matte anmäla detta till vårat försäkringsbolag. Och jag hoppas att han eller föreningen kommer hit snart med folk som kan fixa det här och tapetsera om..Lär bli ny tapet i sovrummet för det finns inte nå mer sån tapet som vi har,affären har lagt ner...
Aja hoppas det ordnar sig snart..

Nu ska jag käka frulle och göra i ordning mig.Måste ner till vuc och fixa lite papper,m.m.
Sen får vi se vad som händer.puss



Kommentarer
Postat av: thessan

Hej! vad kul att du gillar min blogg=)



Hehe lycka till med eländet i köket! Osis det där med tapeterna!

2009-05-13 @ 19:22:27
URL: http://perfectfruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback