Måndag.

Idag ville jag absolut inte kliva upp ur sängen,låg och drog mig till 10 så kolla jag ut och det regnade så det var ju därför
jag var helt seg och trött..Minns inte ens att jag ahde gått på toa i morse och sakt hejdå till matte men det hade jag sa han haha.
Tänkte ta och diska snart,men ahr inte lust med det heller.Har nyss gjort kalrt ett skolarbete så nu ska jag boka in ett prov.Hoppas det går bra.
Och så hoppas jag att jag får pengar denna vecka,skulle vara guld om jag fick det..

Har nyss kollat i fatt mig på Tonårsliv på svt.se och även kollat på hemnet efter större..Men matte vill ha ett parhus han såg i åkesta men men vi får se hur det blir med det.Vi båda är grymt sugna på att flytta till större.Sulle vara så skönt.Och vi vill hellst också ha en altan =)

När matte slutar jobbet ska vi ner på stan,matte ska besöka optikern igen,han ringde och ville träffa han och skulle kolla en sak men vi vet inte vad.Och då kan jag kolla om mina glasögon har kommit. Men det tror jag inte.Dom skulle ringa då.

Ska ta och diska nu,,Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt, hoppas du får dina brillor ;) Puss

2009-05-04 @ 18:41:33
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback