Halloj

Kan säga att i natt har jag sovit som en stock,Gud va skönt det var,ville knappt gå upp i morse.Hehe.
Men mamma min ringde och väckte mig och ville att jag skulle följa med till Björnön så vi köpte med oss lite mat och åkte ut dit.Vi satt mest och kollade på tv,sen gick vi en promis med disse :) Tyvärr vart det dåligt väder direkt när vi kom ut dit.
Jag hade satt på mig min klänning och allt så åkte mammas luvtröja på när vi gick promenad så hon sa att jag såg ut som ett skogsmulle :P
När jag kom hem satt jag igång att diska och plocka ordning.
Och så ringde min optiker idag att mina brillor har kommit så jag ska ner dit och hämta dom idag när matte kommer hem från jobbet vilket är snart.
I morrn är det fredag :) Ska bli fint väder i morgon hörde jag så det e skönt.
 Kom och tänka på mina underbara plastsyskon när jag diska.Gud vad jag saknar dom.
Måste träffa dom snart nån dag.
Kanske en midda i skultuna med hela gänget skulle sitta fint.Får säga åt pappa att planera nått :)

Pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback