Fredag !!

Skönt med fredag idag,har längtat till denna dag,för hela veckan har gått så sakta =/
Idag vet jag inte vad som händer,blir väl lugnt.Ska iaf sätta mig på balkongen och sola lite :)
För det e ju fint väder idag,vilket jag oxå har längtat efter :)
Alltså matte sa igår att han ska köpa ny soffa nu i helgen,fast vi inte har fått våran soffa såld än.Men jag la ut den på vlt också nu.
Så hoppas nån ringder nu.den kommer ut i tidningen oxå på tisdag.Men jag förstår inte vart matte hade tänkt att våran soffa vi har nu skulle stå ? Hmm i källaren får vi absolut inte plats,.Få se hur han ahr tänkt,hade ju varit kul med en ny soffa redan i helgen...
Och snacka om jag mår dåligt och fick ångest igår,jag ahr hela tiden trott att farmor fyller år den 20 maj men så var det ju 20 mars :O Shit vad jag mår dåligt att jag inte ens har ringt eller kommit dit,Så jag och matte ska åka snart nån dag med present och hälsa på.Känner mig helt världelös eftersom hon alltid är här när jag fyller år med presenter och allt.Stackars farmor =/

Fick ju mina glasögon igår oxå,mina ögon har nu vant sig iaf.För igår gick jag som jag var full,haha..
Nej nu ska jag ta och sätta på på balkongen och ta det lugnt.

Pusss

Så här ser jag ut i mina brillor haha



Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad fin du var i glasögonen :) Du passa jätte bra i dom ;) Puss

2009-05-08 @ 13:19:32
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad bra du passar i dom ..älskar dig

2009-05-10 @ 16:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback