Fredag och en glad tjej

härligt med fredag idag,denna fredag känns väldigt bra och mycket gör att AIK vann över bajen igår och tog 3p och så är det helt underbart väder idag.Det är ju skit varmt,skulle tydligen bli rekord varmt i helgen vilket jag älskar =)
Har suttit på ballen idag och fått lite mer färg =) fast det syns mest när man har tagit av sig tröjan för då ser man hur vit man var innan och hur mycket färg man har fått på hela armarna och bena =)

Idag ska jag och matte med anna o/c till marknaden =) ska titta lite och oliwer ska få åka karuseller :) söt unge <3
Måste slänga i en tvätt snart.alla mina kläningar är i tvätten så jag får lov att ha svart klänning idag när det är så varmt.Men men.

Snart kommer darling hem.Och jag är vrål hungrig,kommer få skäll när jag säger det för han fattar inte hur jag bara kan äta en gång om dagen
Matte : Du fattar väl att det inte är bra,du kan få lättare socker och sånt!
Jag : Jajajaja..

Fast jag är inte hungrig på dagarna..

Nej nu ska jag ta en frukt.
Puss på er och ha en underbar helg <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback