Faaan!! Desperat

Ååh hur ska jag nu göra?? Det avr så att jag och sofie skulle åka på AIK -DIF på måndag men nu så kan hon inte följa med för vi inte hade pratat på nån vecka och då trodde hon att det inte skulle bli nått..Så nu har hon inte pengar till det och ska kanske jobba =/ Jag vill ju verkligen gå ju,det är första derby ju..Hur ska jag göra ?? Nån som vill åka med mig?? Snälla nån borde det finnas.Det e ju roligt ju..Snälla alla jag ber er..Ställ upp nu för bella nu :)


Nu har vi iaf beställt våran snygga soffa :) Den kanske skulle komma i slutet av denna månad,hopps den gör det oxå..
Nu känns som det är mkt att se i fram i mot,vilket jag gillar =) Besöka farmor på lördag,Hämta kattungen på söndag,23:e 40 års fest,soffan,AIK på måndag(Om jag kommer att kunna gå) AIK-Hammarby den 28:e =) Och mycket mer.

I lördags så åkte vi hem till Robin och Elin på kvällen,det avr trevligt.Vi kolla på robinson och satt och pratade massa och hade allmänt trevligt som alltid ;)
Elin nu har jag sökt :P Haha shit,Alltså elin tjatade på mig att jag skulle söka till robinson,och det har jag nu gjort,.hahaha.Men kommer nog endå inte komma med,men tänk om ja skulle de,Hahaha..
Nej nu ska jag göra nå nytta här..

Puss

Och så har jag även fått en ny vän,vilket är oxå trevligt..Är glad att jag lärade känna dig gumman =)




Kommentarer
Postat av: Elin

Haha bara bella!! Du måste komma med ;) Bra gjort!! MÅste ses i veckan! Hur ska jag klara mig utan dig i två veckor :P Puss

2009-05-11 @ 13:39:58
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback