Det rinner !

Kom hem för ett tag sen och satt mig vid datan.Skulle sedan gå ut i köket och när jag gick igenom sovrummet såg jag att våran tapet var full av vatten och jag kände i taket och jag vart helt blöt om handen.Så jag ringde riksbyggen och dom kom hit och kolla och det var ju vatten..Så dom försöker få tag på han som bor ovanför oss för det e ju från han det kommer men han är ju på jobbet..Blir galen för nu hade vi äntligen blivit klara med allt här hemma..
Men vi har ju hemförsäkring och det,men det e ju endå han som får betala allt,för det kommer ju från han..
Gud vad trött jag blir..Måste ju tapetsera om och allt det nu.Men har ingen tapet kvar till köket så det får ju fan dom köpa nytt,det e ju inte billigt iaf..IDIOT!



Kommentarer
Postat av: Elin

Kortet är från Power meet när vi var ute i spöregnet hehe... Helt blöta båda två :P ... Stackars er med vattnet som läcker hos er. Hoppas de ordanr sig till det bästa! Pusskram

2009-05-12 @ 16:48:32
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback