Bränd

Gud va sköna dom här 2 dagarna har varit.Med massa sol.
Igår satt jag i nån timme på balkongen och solade och på kvällen så var jag helt röd/brun och hade bränt axlnarna och knäna mest.så det sved ju inte så skönt.
Har även fått massa färg idag med =) fast det ser man väl mer i kväll =)

Igår så åkte vi ut till oden för jag kopiera lite papper och sen hämta vi fredde och johan för att åka till media market,efter det vart det mat på max och sen handlade vi på willys.
Johan följde med oss hem en stund.
På kvällen gjorde jag fotbad med varmt vatten,salt och oliwolja och mina fötter vart jätte lena och fina efter det.
kollade på färjan m.m.
Ikväll är det DH på tv =) spännande.

Nu ska jag skicka in min uppgift jag ahr gjort till skolan och sen göra i ordning lite mat tills matte kommer hem från jobbet.

Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback