AIK-BAJEN

Min cp granne började borra med slagborr(eller vad det heter) kl 06,55 i morse.Snacka om arg jag var,låg och dunkade i väggen varje gång han slutade borra så han skulle fatta men han föll på enda till 11..IDIOT..Ska ALDRIG ta hänsyn längre.Både jag och matte sa att vi ska föra liv hur länge vi vill.Annars har man tänkt lite på att vara tyst sent men nu är det slut på det !
Sitter här nu och är trött som fan.Ska plugga lite snart om det går bra,är piss trött..
katterna har kommit fram nu,dom avrt ju livrädda när han borrade så nu är det full fart på dom här hemma oxå.

I morgon bär det av till solna =)
Det är ju derby  AIK-Bajen pundarna. Det är nästan helt slutsålt på norra =)
Men fick biljetter iaf. Och själv klart ska det bli seger till AIK som är BÄST I STAN ♥♥♥

ska ta och diska och plocka undan lite här hemma innan jag ska börja plugga.

ha det bra alla.och håll tummarna för AIK i morgon kväll
Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback