1 Maj

Nu börjar riktiga sommaren närma sig med stora steg =) Riktigt skönt väder idag.
Satt på balkongen i solen i typ en halv timme och fick färg redan då =) Hoppas det blir lika fint i morgon eftersom jag inte har varit ut nått idag eller jo vi åkte och köpte mat vid åtta.
Matte har mått piss idag,han ahr legat på soffan hela dagen,tråkigt.Men så blir det när man dricker hehe.
Jag har mått bra idag iaf,varit lite seg men inte mkt.

Igår så åkte matte och hämtade Elin så käka vi 3 här hemma..Det vart potatisgratäng, kött och tzatziki.Gott.
Sen börja vi dricka,efter ett tag kom robin hit,han avr nykter för han hade jobbat.
Lite senare drog vi ut till Tillberga för elins bror hade fest.. Och där vart vi kvar resten av kvällen men det var trevligt.Lite segt bara. Den som ahde mest roligt var ju  matte iaf,vi fick knappt han där i från när vi skulle åka.
Och när vi kom hem vart jag galen på han,Han sa samma sak 100000000 gånger.Till slut slockade han.haha.

Nu ska vi kolla på Zombie strippers.

(Tog 2 bilder av Elin från igår.)





Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Tacks jälv för en super kväll.. Synd att jag blev så tråkig i slutet då jag mådde illa och huvudvärken bara förstörde. Förlåt om de var tråkigt på slutet ;) Men vi får göra de bättre nästa gång. Tack för god mat också ;) Ni är bäst! Puss

2009-05-02 @ 00:26:51
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback