vunnit pengar

Idag var jag ner på stan med Lena,vi var ner på bingo
och gissa vad vi gjorde ? Jo vi vann 6000kr så det var 3000kr var =) härligt med mera pengar hehe..
Micke var här nyss och fixade in data men den är fortfarande inte som den ska,fattar ej vad som kan vara fel.
Nu kan jag inte spara nåting på datan eller ladda ner saker =(
Blir att lämna in den sen endå. För jag får panik av att bara kunna vara inne på hemsidor bara.

Ska snart tänka ut vad man kan äta idag.lika svårt som vanligt.
I morgon går matte på semester=) Fan va skönt..
Lär bli att hitta på nått..
Vi funderar på mycket..
Men fan vilket tråkigt väder det är.vill ha sooool !
Har piss ont i huvudet när det är regnigt.
Puss  kram

Det var det här jag börja gråta på jacksons begravning..Sorligt och hon är så söt också




Kommentarer
Postat av: Elin

Åå jag började också gråta där ;( Vore kul om vi kunde hitta på något tillsammans i sommar? Skulle ni vilja de?.. Kanske kan försöka prata om de om vi ska ses i helgen. Har ni tid på fredag eller lördag att ses? Pusskram

2009-07-09 @ 17:50:08
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Just dee, glömde bort.. Grttis till vinsten :D Själv vann jag 50 kr på triss. Lite mindre än dig haha

2009-07-09 @ 17:51:27
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback