Trött trött trött..

JA visst det är väl skönt med regn,åska och blixtrar men fan inte på power meet..
Och hur trött är man inte va detta väder då ? Åååh va kasst.Men kollade på smhi men det skulle regna och blixtra ikväll med. Men hoppas det inte stämmer och att det inte regnar iaf.
Visst vi har tak på bilen men det är endå tråkigt med regn.
Blir för kaka hos elin och robin,ska även bli bjuda på mat av henne =) Min lilla skrutt som är så duktig =)
Sen blir det ut och åka crusingen...

Det gick bra med freddans bil igår hos pappa =) Gud vad skönt det var att komma dit ett tag,jag slappnar av där ute vid pappa =) Vet inte varför.
Sen åkte vi till nisses men dom hade stängt,så då fick vi dra hem till mattes försäldrar och hämta kylväska m.m.
Sen spela vi kort på ballen och tog det lugnt.
Kollade även lite på amrikanare vi vill ha till nästa år.Få se hur det blir med de. Vi har hittat en som båda fasnade för =)

Nu måste jag äta,min mage skriker.

Puss och kram hoppas ni kanske ses på power meet ikväll =)




Kommentarer
Postat av: Elin

Min lilla pulla ;) Du r värlsdbäst! Men nu kommer solen fram här.. Kommer säkert bli en kanon kväll.. Hoppas de bara är uppehåll, gråväder gör inget de är varmt endå ;) Eller vi kommer bli varma av alkoholen hehe ;) Längtar till ikväll puss

2009-07-03 @ 11:35:38
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback