Torsdag

Förlåt men har inte haft riktigt lust att blogga..
Har suttit hela morgonen vid datan och kollat runt i lägenheten och nästan spytt hur det såg ut här hemma,hade verkligen ingen ork att städa,och det såg ut som värsta knarkarkvart. Men har nyss städat klart så nu är det fint här hemma igen.
rensade även lite grejer.
Igår hände verkligen inte mycket.
Eller på dagen var jag och mamma och världens bästa hundar ute på björnön och tog det lugnt.
Sen hämtade matte ut sin nya mobil,så han satt och höll på med den hela kvällen och då lovar jag HELA TIDEN.
Jag fick därimot han mobil =)
Jag har faktis inte så mycket att skriva. Har ju fan inte hänt något.
den 
6 november tänkte vi dra på kryssning. Dom som vill får hänga med,vet att det är länge kvar. Men då får ju jag åka helger för man är 21 år. Men det blir nog kryssningar innan det oxå.
Nästa helg åker vi till Elins pappas stuga som varje år =)
Blir kräftskiva och sånt.. Trevligt..

Nu om man ska ta och göra iordning sig och gå ut med tidningar och soppor sen..

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback