Tisdag !

Idag så skulle ju matte,johan och fredde på deep purple,så johan och fredde kom hit vid halv tre och killarna börja dricka då. Mamma kom och hämtade mig efter ett tag,jag följde med hem till dom för att träffa max,en boxer dom ska ha på prov(Hoppas det kommer funka) han var så fin och stor. Kändes så konstig att träffa en boxer efter dogge och tores död.
Men gus så roligt det var =) och gud vad jag älskar den rasen hehe.
Sötisen disse var lite mindre glad att ha en nya polare hemma oss sig,men det kommer nog gå bra,dom måste ju vissa varandra vem som bestämmer.
Sen drog jag hem nästan vid 21 tiden,handlade lite och sen gick jag hem och kollade på film.
Matte ringde nyss han skulle på skybar =/ Jag är inte glad på det,för han hade sakt att han skulle hem när det var slut.
För vi ska upp tidigt i morgon och det är ju inge roligt att han är bakis då.
För i morgon ska vi och anna,mange och oliwer åka till parkens zoo =)
Hoppas det blir fint väder..

Nej fan jag orkar inte skriva mer.hehe.. Puss och kram

Slänger in en sjukt bra låt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback