Så jävla snyggt.

Vet ni vad jag gjorde igår ?  Jo jag rakade mattes skalle :) Det är några som verkligen inte tror på det och vill ha bild bevis och det ska ni få =)  Jag tyckte han vart skit snygg <3
Lite ovant att se det bara men fan så snygg han är.
Det var så att jag skulle bara klippa han som vanligt sen sa jag
- Kan jag inte få raka hela huvudet ?
matte- Nja jag vågar inte men jag skulle vilja men vågar fan inte
Jag - SNälla,du skulle se skit bra ut.
Matte - Vänta.
Så sprang han in med rakaparaten in på toa och så börja han raka och jag fortsatte =)


Anna vad tyckte du då ? =)

Nu sitter jag är i värmen idag igen hehe. När matte slutar jobbet ska vi och freddan dra med freddans bil ut till pappa,för pappa måste laga den idag,för den ska gå på power meet i morgon.
Måste ta och städa lite här hemma idag,har inte gjort det på flera dagar för det har varit så varmt. Men pallar inte då.

Nu ska jag käka frulle.ha det bra.Pusss





Kommentarer
Postat av: Elin

Vad de blev skit snyggt!! Att han inte gjort så forut.. Så där ska han ju ha jämt ju ;) Jävligt nice blev det.. Puss

2009-07-02 @ 10:55:15
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Anna

Det blev snyggt. Ja nu har jag bildbevis:) Trodde inte att bror min va så modig hahahah

2009-07-02 @ 13:28:13
Postat av: bella

Nej han vågade först inte men sen skulle han testa att dra en gång över huvudet men då var det försent så det var bara att börja raka av allt =)

2009-07-02 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback