lämna in..

Har nyss pratat med arsadata,blir nog att åka dit och lämna in min data där idag.
Men matte skulle kolla med micke först om han vet vad det kan vara för fel.
Vill ha den fixad nu till semesterna och det.
har skaffat mobilt internet så man kan ta med den överallt.

Och är så rastlös idag men endå trött,ska nog åka ner på stan en stund och kolla.
Igår hämtade jag ut 4 böcker jag hade beställt.
3 st av Mari Jungstedt och en bok som heter tillsammans. Och den boken läste jag ut redan på kvällen. Kunde inte slita mig. Hahaha. och det var sista boken av tillsammans =(
Kollade även på michael jacksons begravning och gud vad jag grät när hans dotter sa några ord,jag kunde inte hålla tårarna inne,samma sak när det var en som sjung och han börja gråta. det var verkligen sorligt.
Men fint var det..

Nej nu ska jag käka frulle och göra i ordning mig ifall jag drar ner på stan.
Pusssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback