Förlåt..

för att jag inte har uppdaterat nått. Men har inte haft tid eller lust på några dagar..
I onsdags så åkte ju anna,mange,oliwer,matte och jag till Parkens Zoo. Det var mycket trevligt.
Vi var där nästan hela dagen. innan vi åkte hem så käkade vi inne på tuna park =)
Tack för en trevlig dag alla =)
Vi kom väl hem vi 19 tiden tror jag. Tog det lugnt och sen drog jag och matte ner på stan och kollade på
nya Harry Potter. Den var bra,men tror att nästa film kommer vara ännu bättre. För det hände en sak i filmen. Tänker inte skriva vad för ni som inte har sätt filmen...

Igår så var matte med Putte hela dagen,så jag var med mamma och micke ute på björnö,vi grillade och gick promenader och lekte med hundarna m.m.
Sen var jag med matte och putte när jag kom hem.Sen åkte dom och köpte mat så vi käkade och sen kom Elin och Robin hit =)
Jag och Elin satt på balkongen och pratade ett bra tag sen kolla vi på tv lite så åkte dom hem.

Idag så kom putte hit igen,han och matte åkte och köpte en förstärkare hit så nu funkar våra högtalare igen =)
När putte åkte skjusade matte ner mig på stan. Gick och klippte mig(Behövdes verkligen) så kollade jag runt men hittade inget,köpte bara hårfärg,smink och hårspännen.
Sitter här nu och undrar vad jag ska äta idag och vad jag ska göra..

Nej ska fråga matte det nu..

Puss på er,ska uppdatera mer jag lovar.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej där, var du intresserad av min parfym?Det är ett riktigt kanonpris!

2009-07-19 @ 22:22:34
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda

Du hade kontaktat mig ang.parfymen..vill du köpa den?

2009-07-20 @ 09:55:42
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback