Dalarna !

Nu är vi hemma igen efter att ha varit i dalarna sen i måndags.
Vi hade det jätte bra där uppe. På måndagen grilla vi och bara tog det lugnt.
jag gick även sent på kvällen en lång promenad med hundarna själv och det var otroligt skönt + att dalarna har så fint oxå.
Sov dock bara 2 timmar denna natt (Micke snarkade högt) Så vaknade halv 5 på tisdagen och vi halv 7 gick jag ut med hundarna,otroligt skönt var det.. På tisdagen så åkte vi till grönsinka och fiskade =) tände brasa och hade grillen med oss och grilla korv =) Sen åkte vi hem och tog det lugnt i stugan,hade en jätte stor stuga =)
på kvällen grillade vi och gjorde potatisgratäng. spelade kort och kollade sen på film och avr ett antal  gånger på sexen eleven..hehe..
Sov därimot mycket bättre i natt =)
Nu ska vi snart åka och lämna in min kära data. Sen ut och handla och hämta ut mitt paket som har kommit m.m.

Skriver mer i morgon eller nå. Kastar in lite bilder från helgen..


Här ser nu ju hur stugorna såg ut =)







Blåste gjorde det verkligen nere vid vattnet

ursäkta dom hemska bilderna på mig :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback