Ute och åkt :P

i morse åkte matte och hämtade bilen,jag pallade inte att följa med i stället låg jag hemma i sängen och trynade :P
Sen kom han hem och hämtade mig och då följde även johan med oxå.
Vi åkte först till min skola och per var inte där så vi drog till ica ettan och handlade mat sen hem hit och åt.
Och så drog vi vidare till mediamarket och sen tillbaka till min skola och fyllde i papper så på onsdag så får jag över 13000 och sen den 22:e får jag uttligare 7800 :D helt glad hahah..
Så på onsdag blir det att handla,inget onödigt men det är mkt jag behöver nu och till hemmet..
Nu är putte här för matte hjälper han med hans data men
Ska snart ut till pappa för jag ska hämta en räkning och så ville han se bilen haha.

Love/ Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Okej! Ja de var inte jag iaf.. Om du nu tror de. Jag har smink så de räcker och blir över. Behöver inte någon annans smink.. Vad var de som försvann då? Puss

2009-01-02 @ 19:19:28
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag hoppas att du kan lita på mig iaf. trodde vi kännde varandra så bra så man inte ska behöva tänka så. Men förstår om de är tråkigt att de har hänt. Ses snart? Puss

2009-01-02 @ 19:25:05
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag hoppas att du kan lita på mig iaf. trodde vi kännde varandra så bra så man inte ska behöva tänka så. Men förstår om de är tråkigt att de har hänt. Ses snart? Puss

2009-01-02 @ 19:25:47
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback