Nyår !!

Igår på nyår som kom det folk hem hit alla som var här var ju jag och matte sen johan,elin,robin,moa,viktor,möller,sofie och 2 kompisar till henne =)
Det var jätte kul.Dom sista drog vi 03 tror ja eller ja strax innan det.
Jag hoppas nu att 2009 kommer bli ett bra år för 2008 fick värkligen minus av mig..
Och så vart jag så jävla less när jag skulle gö mig ordning idag,nån hade snott lite smink av mig =/
Hur kan man sjunka så lågt och sno smink hos nån/kompis ??
Faktis så tror jag inte sånt om nån av dom som var här,men jag hade väl fel.För det fattas ju smink..
Men men..jag har lärt mig nått under 2008 och det är att lita aldrig på folk !
Jag har alltid trott på alla men det kom upp mer igår som gjorde att jag inte kommer lita på nån av mina vänner.
Förlåt men jag kommer aldrig kunna göra det nå mer.

Men det vart annars väldigt lyckat igår..
Och planeringen är stor vad som ska hända nästa nyår :D

Nu ska vi plocka ur mattes bil helt för i morrn hämtar vi andra pärlan :)

Så hoppas ni hade en underbar början på 2009 =)

Pösss



Kommentarer
Postat av: Elin

Oj skämtar du med mig? Vem fan skulle sno någons smink liksom.. Sjukt.. Vem kan du inte lita på? tack för igår iaf. Pussgumman

2009-01-01 @ 22:14:41
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Mamma

God fortsättning puss älskar dig o matte

2009-01-02 @ 06:10:39
Postat av: bella

Tack desamma mamma.Älskar dej

2009-01-02 @ 16:48:55
URL: http://b3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback