Lördag/Söndag !

I lördags kom ju Sofie och fredde hit,Det vart Lips sen musik och dansade :)
Sen vid 22 tiden tog vi taxi ner till stan och gick in på
Taj mahal,fy fan vilken jävla skit ställe haha..
Såg förjävligt ut och vissa i personalen kunde inte ens svenska =/
Men kollade när johans band spelade och så var även mäller och sivert där oxå.
Satt sen och pratade med en tjej som jag fick veta sen att det var en kompis syrra och då hade hon redan gått =/
Skit trevlig tjej.Hon var kompis med johans ex sandra.
Men det var trevliga tjejer =)

Sen drog vi hem 02.00.Åt först.Sen tog ja,fredde och matte taxi hem.
Jag var helt trött.Drack inget typ,bara 3 cider.

För igår drog vi ut och övingskörde.Det gick bra.Men ett tag börja vi bråka haha..
Så jag var sur när jag kom hem och ville inte ta körkort.Men nu är jag på g igen :)

Klockan 13 ska jag till hässlö och göra halkköring =/ Vill inte,känner typ på mig att jag kommer förstöra bilen eller nå men matte sa att det inte går.Hahah så vi får se hur det går..

Ska käka frulle nu..
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback