Lördag !

Igår morse ringde sofie mig och fråga om jag ville följa med ner på stan.
Så vi åkte ner vid tolv.
jag köpte en tröja på hollywood och så köpte jag en vit/svart fred perry tröja.Fast den hängde vid addidas tröjor så jag trodde det var det sen när jag testa den såg jag att det inte var addidas,men skit samma,köpte den endå,den var skit skön..
Sofie köpte där i mot en addidas tröja.Och så käka vi luch och fikade på slutet.
Matte kom och hämtade oss efter jobbet vid 15,50.
Så vi skjusade hem sofie.
Sen drog vi ut och stor handlade :) Och hämtade lena för hon skulle hälsa på här.
Vi fikade och gjorde mat sen skjusa hem henne vid 19 tiden.
Resten av kvällen myste vi framför tvn =)

Ska snart börja städa här hemma.Sofie och fredde kommer hit ikväll.
Vi ska dricka lite sen ner till taj mahal och kolla när joahns band Zahir ska spela :)
men jag ska knappt dricka nått för jag ska övningsköra i morgon =)
Och på måndag är det halka.Inte så trevligt efter jag fick veta priset (1400) :O

Nej nu ska jag sparka matte i röven så han oxå kommer från datan och börjar städa..

Pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback