Helg snart ?

Är så trött på vardagen nu,vill vila mitt huvud,det enda som är där nu är bara plugga plugga plugga.
Nu vill jag att det ska bli helg så man får vila lite hehe..

Igår kväll så åkte vi ut och handlade lite =)
Vart 2 små tavlor till =) Så nu trivs jag i vardagsrummet ennu mer det känns som om det är mer saker där nu när man har fått upp mer på väggarna =)

ikäll ska vi skaffa släp och köra bort lite skit,har ju massa kartonger här hemma nu efter tvbänken och det.
Just ja jag fick ju åka taxi hem igår från stan för ingen kunde hämta mig och jag kunde inte åka buss med en stor tavla iaf jag ahr aldrig träffat en sån konstig taxichafför som han,först ville han typ veta allt om mig sen satt han och skrek till folk hur fula dom var och vilka fula kläder dom hade,jag vart helt paff för alla andra taxichafförer brukar sitta typ helt tyst.
Och om alla han pratade om kallade han idioter haha.
Sen berättade han att han skulle bli ståuppkomiker så jag antar att han försökte vara rolig.
Och det första han sa till mig när han kom var : Va fan är det där för något du har med dig?
alltså det var ju min tavla.
Men helt sån jävla attityd.Ja jag tänkte bara skriva det hehe..

Skriver kanske mer sen..


Love / Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback