Handla handla handla !

Ja det är det jag typ nästan har gjort idag jag har bara handlat.hehe
Först kom DHL hit vi halv elva med våra paket.
Gick ut för att hjälpa till och han ba ja ta dom där paketen för dom är lätta.Hahaha vadå lätta jag höll på att dö..
Sen hjälptes vi åt med det största paket och det var otroligt tungt :P
Sen kom mamma hit med skink/ost mackor som vi åt sen drog vi ut till hälla.Handlade massa mat på maxi,jens,smink,underkläder och lips till vårat xbox =) Jippi =)  en lampa m.m
Så vi var borta i några timmar hehe..Tack mamma för att du orkade flänga runt med mig =)

Nu ska jag ta och diska och laga mat och plocka bort julsaker sen kommer pappa oc hjälper oss att sätta upp hyllorna i vardagsrummet =)

Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag gör allt för dig det vet du gumman kram

2009-01-13 @ 07:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback