håll tummarna !

Idag har min dag mest bestått av plugga..
Men nu har jag kört fast,så pappa ska komma hit efter jobbet i morgon och hjälpa mig =)
Han är bäst på matte,det är bra att ha en pappa som är snickare som är skit bra på alla matte =)

I morrn så hoppas jag värkligen att jag få mina pengar,känner tyvärr på mig att jag inte kommer ha fått dom då.
Men har jag det så ska mamma och jag åka till hälla för jag ska köpa en ny jacka och lite till =)
Och på torsdag blir det att åka ner på stan med lena =)
Och så hoppas jag att vi våran tvbänk och hylla kommer denna vecka =)
Lägger upp en bild på de.

Nu ska vi gå och sova.
Matte ska ju jobba i morrn.

Love / Bella




Kommentarer
Postat av: Elin

Fin tvbänk.. Vart har ni köpt den? :)

2009-01-07 @ 13:47:20
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja men de är ju jätte bra att man kan beställa därifrån! Supersnygg iaf ;)

2009-01-07 @ 15:40:37
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback