Halkan !

När jag kom dit var jag skit nervös,men så träffade jag en jag känner eller ja bekant,hade inte träffat han sen jag var typ 12 år haha..Så det var rätt roligt..
Men iaf så var vi 6 st där. 3 st i varje bil.Så jag,patrik och en turk och hon var sämst haha.
Vi hade verkligen skit roligt :D Fan va vi skrattade idag  =)
När vi kan in för att prata så fick jag även applåder för jag var den enda som inte fick motorstopp nån gång haha.
Ruttet :P

Så nu är det nån vecka kvar till teori och uppkörning =)
Men jag hoppas bara att jag klarar det på en gång.
Jag sätter sån jävla stor press på mig själv.och klarar jag inte det kommer jag bli besviken på mig själv.
Och det är dumt att tänka så men jag gör det tyvärr..
Vi åkte även idag och köpte tvspels stol men vi vart lite besvikna för den var rätt liten =/ Men men..


nej nu ska jag kolla klart på ungamödrar



Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att ha gjort halkan nu då? Nu är de bara resten kvar.. Men tänk inte så.. De gör inget om du får göra om, de får nästan alla göra de är inte hela världen. Puss

2009-01-26 @ 20:02:33
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback