Färgarhåret !

Sitter med färg i gåret  nu =)
Gjorde det själv orkade inte vänta tills nån kunde hjälpa mig.Så hoppas det blir bra endå.Har gjort själv förut så..
Va ut och handlade lite igår och sen vart det andra avenyn :)
Och gav matte lite massage han har så ont i ryggen.Så han har köpt nya sulor till jobbar skorna så hoppas det blir bättre.
Han kommer knappt upp ur sängen eller soffan,stackarna.

och jag vill oxå berätta att jag har världens underbaraste pojkvän. Älskar han så mkt så att det gör ont.
Vi har haft våra svackor men allt känns helt underbart.
Och efter vi kollat på bonde söker fru bröllopet så satt vi och skrev en lista(För skojs skull) på alla som ska komma på vårat bröllop när vi gifter oss.
Det kommer blir mkt folk ungefär 94 st hahaha..
Och matte vart helt inne i det och börja fråga om man ska ha en best man eller om man kan ha 2 st haha.
Och att oliwer ska vara ringbäraren haha så sött :) Fast vi lär ju spara pengar för den kommer gå på mkt mkt tusenlappar haha.Jag vill inte ha nått enkelt bröllop jag vill ha en skit stor och jätte jätte fint :D

Nu måste jag tvätta ur håret !

Love/  Bella som är i sina bröllops drömmar !



Så jävla fina..




Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbara tankar jag älskar er....ni är så bäst

2009-01-29 @ 08:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback