Ensam ida !

Idag jobbar matte 7-19 :O Gaaah jag dör,hatar när han jobbar så länge för det är så tråkigt.
Går ju varje dag och väntar tills klockan 16 och nu ska jag vänta ennu längre :P
Idag ska jag iaf snart kolla på våra bästa år sen göra mig i ordning och dra ner till vuc och kolla utbilding.
Ska kolla lite om mentalskötare eller nått sånt iaf..
Har oxå sökt jobb idag på tillberga anstalt och västerås häkte men tror att jag inte kommer få det för jag har inte så mkt bakrund men skrev så det såg bra ut med att jag har erfarenhet att jobba med människor och massa sånt..
Men tror det är bara typ sommar jobb.För i så fall jobbar jag mån-fre från april till september.
Men vad gör det att inte vara ledig på sommaren, jo inget när det handlar om att få jobba med det jag värkligen vill jobba med..man är ju ledig på helgerna så då kan man ju hitta på nått ju =)

Mamma jobbade här vid jag bor så hon kom förbi på frukost i morse.
Så jag bjöd på mackor och kaffe =) Trevligt trevligt...

Nej ska ta och diska upp den lilla disken som finns och bädda sängen innan våra bästa år..

Love / Bella  Håll tummarna för att jag ska få jobbet !



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller också tummarna för att du får de :) de vore ju jätte bra ju.. Om de bara är ett sommarjobb så kan de ju bli förlängt ;) Som du skrev.. Man kan hitta på saker på helgerna.. Puss

2009-01-21 @ 17:10:16
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller alla tummar o hunden sina tassar o så två katter som oxå håller sina tassar hehe

2009-01-22 @ 08:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback